sâmbătă, 28 iulie 2012

MOTIVE: pieptenele


simbolizeaza ordinea, ordonarea, separarea binelui de rau.
nu este bine sa te piepteni de Sfantul Andrei!
pentru ca atunci padurea este numai a fiarelor.

Un comentariu:

  1. Buna, Ioana
    Am inceput sa cos de curand (3 saptamani) si pentru moment, exersez semnele primordiale. Am gasit multe documente utile, modele, insa nimic despre combinarea culorilor. Tind sa cred ca in trecut se facea dupa niste reguli - cum e rombul, de ex., cusut in culori specifice pamantului. Iti adresez rugamintea de a-mi face o recomandare de carte (preferabil online, ca nu sunt in tara), unde pot gasi mai multe informatii despre simbolistica culorilor.
    Mi-ar mai placea sa stiu daca exista restrictii privind amplasarea simbolurilor, nu numai pe o ie, dar si pe alte accesorii - de ex., as dori sa cos pieptenele pe o bratara. E de bine, nu-i de bine, are vreo importanta ? :) Te rog sa nu razi de mine, insa stiu ca batranii dadeau o mare importanta la semnele de orice fel.
    Iti multumesc pentru ghidare si pentru materialele pe care le-ai postat. Au fost sursa mea principala de informare.
    Cu drag,
    Gabriela

    RăspundețiȘtergere