Cursurile Semne Cusute - totul clar, de la bun început

 


Semne Cusute împlinește 12 ani.
Ne-am dat examenul de maturitate și am ieșit la tablă, de data asta să explicăm. Experiența noastră este acum la îndemâna voastră, pentru că ne-am filmat.

https://semnecusute.com/courses/

Povestind, mai în glumă, dar la modul cel mai serios, așa cum se face în familie. Witty, pentru că am filmat și variante în engleză.
Este o premieră absolută ceea ce am realizat, pentru că nu este despre: "faceți așa, că așa se face". Am argumentat tot. Traducând "canoanele" și superstițiile în explicațiile firești, care țin de legile științelor exacte, logic.
Un fel de EVRICA !
Cele mai interesante cămăși de la noi primesc încă o șansă.
Ce-am făcut, mai exact? Am explicat, pe poze și exemple vechi, am croit, în miniatură și am unit bucățile de pânză și am filmat tot procesul.
De ce ?
Păi: pentru a putea reda modelele / izvoadele străvechi, din muzee, trebuie să stăpânim și croiurile de la vremea aceea, de odinioară, de când nu exista centimetru de măsurat și stres de stresat.
Mulțumesc: Ioana Bâja, Sebastian Paic, Alina Panaite, Horatiu Silviu Ilea - pentru ce-am filmat deja și pentru ce avem încă în lucru. Cele mai multe partituri la 4 mâini le-am croit cu Gabriela Matei și a fost cea mai tare experiența.

Comentarii