marți, 26 martie 2013

ie din OLTENIA, Malaiesti


2 comentarii:

  1. ioana, ioana, ce imi faci tu mie, stau numai cu ochii ititi pe ecranul asta, am facut adictie...nu mai am vreme nici de munca, 'tat ocupata ma tii :D
    o sa le salvez, rand pe rand. cine stie cat imi va lua. nu vreau sa stiu cata vreme ti-a luat tie toata truda de pana acum. dar, stii ce? asta-i timp castigat pt tine. ma rog pt sanatatea ta, sa mi te tina Dumnezeu sanatoasa sa faci lucrarea asta cat mai multa vreme cu putinta, sa faci poteca catre izvoarele dintai.
    cu recunostinta si bucurie,
    i.s
    ps: iti dau si mail (mai pe la chindie)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult, exact ce-mi doresc si eu, sa fiu in stare sa duc la bun sfarsit ceea ce am inceput ! cat despre salvat? ce mult m-as bucura ca la un moment dat sa imi trimiteti o poza cu ceva cusut de dumneavoastra! acel model ar fi cu adevarat salvat :)

      Ștergere