luni, 1 octombrie 2012

MOTIVE: pasarele / rete (P43, M28)


2 comentarii:

  1. Oare cum se pot coase cerculetele din model?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna seara,

      cerculetele (am incercat sa le reprezint ca niste elipse) - eu cred ca se cos "cu fir"
      metalizat (argintiu sau bron sau auriu).
      in ceea ce priveste tehnica, as zice ca sunt realizate in "lantisor"
      http://semne-cusute.blogspot.ch/2012/09/lantisorul.html
      - am postat ceva la capitolul "tehnici"
      nu am vazut acest model in realitate, dar ceva similar am pe iile si camasile de Muscel
      inclin sa cred ca este vorba de ceva similar; acest fir metalizat este un pic mai rigid ca ata; se simte si la pipait. insa nu stiu unde se gaseste de cumparat, eu in mercerii nu am vazut :(
      succes!

      Ștergere